[vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]قبل از اینکه به موارد مهم و کلیدی که در افزایش بازدید اینستاگرام اشاره کنیم لازم است تا مقدمه ای بر فضای مجازی داشته باشیم و اینکه فضای مجازی چیست و چه مزایای و معایبی دارد. در دنیای امروزی ارتباط با دیگران مهمترین بخش زندگی هر انسانی را تشکیل می دهد. هر چه تعامل با افراد بیشتر و بهتر باشد قطعا تاثیر آن بر زندگی شخص ملموس تر خواد بود. یکی از راه های تعامل در افراد دنیا فضای مجازی است. فضای مجازی علارقم معایبی که دارد مزایای مفیدی هم دارد که می تواند به ما کمک شایانی نماید.

شما می توانید با هر کسی که در فضای مجازی وجود دارد ارتباط برقرار نمایید. شبکه های اجتماعی یکی از بخش های فضای مجازی را تشکیل می دهد. فیسبوک، اینستاگرام و توییتر در راس شبکه های اجتماعی قرار دارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

الگوریتم های جدید اینستاگرام بعد از آپدیت

اینستاگرام اخیرا عنوان کرده “صفحاتی را که بیش از حد از هشتگ گذاری و یا موارد تکراری استفاده کنند، بلاک می کند، اما هیچ پیغامی بلاکی به پیج شخص نخواهد فرستاد.” همان طور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که اساس و پایه آن اشتراک عکس و ویدیو بنا نهاده شده و شما باید بدانید کاربران شما به چه چیزی بیشتر علاقه دارند: ویدیو و یا عکس؟ در به روز رسانی جدید اینستاگرام تنها ۱۰ درصد مخاطبان پست های شما را می بینند! اما چرا اینستاگرام این کار را انجام می دهد؟

هدف نهایی اینستاگرام کسب درآمد است، بنابراین روشی را انتخاب می کند که به هدفش کمک کند. تغییر الگوریتم چطور موجب کسب درآمد می شود؟ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است، بنابراین برای کسب درآمد باید مخاطب را تا زمانی که می تواند در برنامه خود نگه دارد. اینستاگرام چطور مخاطب را در پیج خود نگه می دارد؟ اینستاگرام این کار را نمی کند، بلکه ما انجامش می دهیم. اینستاگرام نسبت به اکانت هایی که احتمال زیادی برای درگیرکردن فالوورهایشان را دارند، توجه بیشتری نشان می دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_section][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6593″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چگونه می توانیم در عین افزایش بازدید اینستاگرام، مخاطب خود را در حفظ کنیم.

– ارسال عکس و ویدیو جذاب

– پست استوری که مخاطب را مجذوب خود کند

– لایو اینستاگرام (بسیاری از مخاطبان عاشق این بخش هستند)

– شبکه IGTV

– پاسخ به دایرکت

– پاسخ به نظرات

 

شما با انجام مراحلی که گفته شده شانس بیشتری برای حفط مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. هر چه بیشتر به درج عکس و ویدیو در Instagram مشغول باشید این شانس افزایش خواهد یافت. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست خلاقیت مهمترین بخش هر کاری را تشکیل می دهد. اما سوال واقعی اینجاست که پست گذاشتن در اینستاگرام تا چه اندازه ای انجام می دهید؟ برای حفظ مخاطبان قدیمی و جدب مخاطبان جدید خود چه کارهایی را انجام می دهید؟

زمان بیشتری را برای طراحی عکس ها و ویدیوهای خود به کار ببرید تا کاربران بتوانند با پست های شما ارتباط مناسبی برقرار کنند، در این صورت اینستاگرام متوجه فعالیت شما خواهد شد و به کار شما بیشتر علاقه مند می شود. سعی کنید اکثر موارد بالا را هر روز انجام دهید. در غیر این صورت رشد خوبی نخواهید داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_section][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6594″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

موارد کلیدی در افزایش بازدید اینستاگرام

۱- است، پس لازم است در این ساعت اول درج پست هر چه می توانید به کامنت ها پاسخ بدهید. پاسخ دادن به مخاطبان یعنی ارزش گذاری برای آن ها.

۲- نکته مهم دیگر اینست که کپشن و یا لوکیشن پست خود را تا ۲۴ ساعت ویرایش نکنید. این کار شانس شما را در دیده شدن پست ها کاهش می دهد.

۳- طبق بررسی های اخیر نشان می دهد که پاک کردن پست ها جهت ارسال مجدد تاثیر مفنیی خواهد داشت پس پست خود را پاک نکنید تا دوباره ارسال کنید.

۴- در اینستاگرام حداکثر هشتگ هایی که می توانید استفاده کنید ۳۰ مورد است. پس از این مقدار کمتر هشتگ بگذارید اما از هشتک های درست و حرفه ای! این احتمال وجود دارد Instagram شما را به عنوان اسپم شناسایی کند. استفاده از یک هشتگ تکراری ممکن است احتمال ربات بودن شما را زیاد کند و نهایتا اسپم شوید.

۵- بعضی از ادمین ها هشتگ های خود را در کامنت قرار می دهند اما این کار صحیح نیست و موجب اسپم شدن پیج شما می شود.

۶- یکی از بخش های مهم در اینستا فالوور ها هستند. با درج یک پست درصدی از کاربران اینستا آن را می بینند. پست دومی که قرار می دهند افراد بیشتری امکان دیدن آن پست را دارند و اگر سومین پست را قرار دهید این مقدار مجدد افزایش پیدا می کند و … وقتی افراد بیشتری با پیج شما تعامل داشته باشند، اینستاگرام پست های شما را بیشتر نشان می دهد.

۷- تگ جغرافیایی محبوب. حقیقت غم انگیز این است که اینستاگرام به فالوورهای بیشتری پست شما را نشان می دهد، اگر تگ جغرافیایی، مقصد محبوبی باشد. در واقع مکان هایی که گردشگران زیادی را جذب کند و یا درحال توسعه باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خلاصه مطلب

ما برای افزایش و بهبود رتبه بندی شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توصیه می کنیم از امکانات جدید اینستاگرام نظیر استوری، نظرسنجی، استفاده از IGTV، دنبال کردن هشتگ ها و … غیره استفاده نمایید. این موارد باعث شده تا تعامل و دوستی با مخاطب افزایش یابد و این همان هدف و بیزنس اصلی اینستاگرام است! طراحی و به روز کردن الگوریتم ها برای جذب مخاطبان بیشر و نگهداری آن ها.

ادمین حرفه ای Instagram و افزایش بازدید اینستاگرام

اگر در کسب و کار خود نیاز به یک ادمین حرفه ای اینستاگرام دارید و نمی توانید آن طور که باید در این فضا تبلیغات و بیزنس خود را انجام دهید نگران نباشید! تیم طراحی سایت لوکسی دیزاین آماده ارائه خدمات اینستاگرام به شما عزیزان است. افزایش فالوور به صورت طبیعی (غیر فیک) و حرفه ای و به تبعیت از آن افزایش بازدید از پیج، سئو اینستاگرام، درج پست و استوری و سایر خدمات دیگر جزو تخصص های ماست. با مراجعه به می توانید از جزئیات کامل خدمات لوکسی دیزاین در حوزه این شبکه اجتماعی آشنا شوید و با ارزان ترین قیمت ادمین حرفه ای اینستاگرام در اختیار داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *